donderdag 23 januari 2020

Stamtafel


Iedere 6 weken is er een stamtafel in Hotel de Rijper Eilanden in De Rijp.



Daar ga ik met regelmaat naar toe,



de avonden zijn vooral gezellig.



Afgelopen dinsdag was er ook een leerzame presentatie over de Arduino,



wat deze kan en hoe je deze kan gebruiken.



Daarna worden de mooie nieuwe aanwinsten



van de aanwezigen getoond,



deze keer is dat de full sound Roco sik.



Mijn Oostenrijkse 1043 en



de MHI 50 van Stephan mogen ook een rondje rijden.



Veel te snel is het 23.00



en tijd om weer naar huis te gaan.



Hachelijk?

5 opmerkingen:

Sjoerd zei

Ik heb het roco sikje in het groen, inmiddels ik denk zo'n veertig jaar oud...

Kees zei

Ha Frank. Leuk die kleine geel/grijze rangeer locomotieven. Bij de V.S.M. in Beekbergen hebben ze 'n paar van die locs. Als je daar nog niet bent geweest moet je toch maar eens gaan kijken. Veel te zien hoor, ook van die grote zware stoom en diesel locomotieven, echt de moeite waard. Er staan er behoorlijk veel. Ben daar regelmatig als we op de Veluwe zijn. Ook al 'n paar keer 'n rit mee gemaakt.
Groet Kees.

Marco Luijken zei

Grappige foto's Frank.
Mooi die locomotor en wat een pracht stuk is die stoomlok. Super.

Groeten, Marco

FRANK103 zei

@Sjoerd: ik heb me laten vertellen dat dit een compleet nieuw model is. En dat binnenkort een groen exemplaar uitgebracht wordt. Ik ben erg gecharmeerd van deze gele sik.

@Kees: ik ben van plan weer eens bij de VSM te gaan kijken en ik ben daar al eens geweest, zie de links links op het scherm.

@Marco: die bouwserie 50 vind ik ook heel mooi, maar ik vind hem veel te duur. Ik ga geen 600 euro uitgeven voor een modeltrein. Misschien, als ik de hoofdprijs in de staatsloterij heb gewonnen.

Mirjam Kakelbont zei

Op de derde foto van onderen staat de mooiste trein! Ik heb er geen verstand van maar wel smaak (kuch.)
Al die "afgeplakte" hoofden (-:
Ik krijg trek door dat schaaltje chips, dus ik ga eens neuzen in de kast.
Hachelijke groet ♥