dinsdag 28 januari 2020

Zonsopkomst


Sommige van de foto's die ik heb geplaatst op dit blog vind ik zelf erg geslaagd.


(8.15)

Het zijn een aantal dierentuin foto's en een aantal mooie luchten.


(8.21)

Dan zit ik achter mijn bureau in de kantoortuin en zie ik een geweldige lucht,


(8.27)

dan moet het raam even open en steek mijn mobiel naar buiten voor het maken van een foto.


(8.35)

Deze foto's zijn in groot formaat te zien door ze aan te klikken, ze zijn van de zonsopkomst op 20 januari 2020.


(8.41)

Hachelijk?

7 opmerkingen:

Sjoerd zei

Heel mooi, dat mis ik wel sinds ik niet meer werk...

Kees zei

Fantastisch Frank, geweldige foto's, allemaal, heel mooi in beeld gebracht.
Groet Kees.

FRANK103 zei

@Sjoerd: het is een secundaire arbeidsvoorwaarde, het mooie uitzicht. Uiteraard heeft mijn productiviteit daar niet onder te lijden. Niet veel.

@Kees: bedankt! Eigenlijk doet mijn telefoon het meeste werk. Gelukkig tot tevredenheid!

Suske. zei

mooie foto's om bij weg te dromen.

FRANK103 zei

@Francky: ja

Mirjam Kakelbont zei

De zonsopkomst van mijn verjaardag. Dat is té veel eer, Frank (-:
Je hebt de kleuren weergaloos vastgelegd. Die overloop van kleuren...ik vind het plaatjes!
Hachelijke groet

FRANK103 zei

@Mirjam: gefeliciteerd nog (telaat) en graag gedaan!