woensdag 26 februari 2020

Boeiend blog?


Laatste weken zit ik weer in een blogdip, er zijn zoveel leukere dingen om te doen dan achter een PC te zitten.



Omdat we het erg leuk vinden om naar speelfilms en de betere series te kijken staat regelmatig de breedbeeld TV aan.



Dan zijn er natuurlijk de avondjes en dagen die in het teken van modelspoor of racebaan-autootjes staan.



En er zijn de voetbal avonden, die begint donderdag om 18.00 met het ophalen van Lisanne bij het station, het eten van een eenvoudige doch gezonde maaltijd bij John terwijl we de prestaties van een andere lokale voetbalclub op de TV bekijken.



Dan rijden we om 20.00 naar het stadion van de plaatselijke voetbalclub, die tegen lieden uit Oostenrijk (LASK Lienz) moeten voetballen.



Nu het dak van de plaatselijke voetbalclub door constructiefouten en de hier altijd aanwezige zeewind is ingestort, is het bekijken van de wedstrijd een natte en winderige ervaring.



Gelukkig weten de voetballers er tegen de sterkere Oostenrijkers een 1-1 van te maken zodat alle supporters rond 23.00 tevreden weer naar huis gaan.



Een leuke maar computer en blogloze avond is weer voorbij.



Hachelijk? 

8 opmerkingen:

Ad zei

Frank, wat is dit nou? Weken hebben we ons suf gepeinsd. Waar blijft het volgende Frank103-blogbericht? Gelukkig, het is maar een blondine van een paar weken! Fijn "dat je er weer bent man".

Kees zei

Ha Frank, en gelijk had je er zijn meer dingen dan bloggen, mare, goed dat je weer tussen ons ben hoor. Ik verwacht wel weer 'n paar mooie treintjes. Ha ha.
Groet Kees.

FRANK103 zei

@Ad: een blondine? Ik heb toch even moeten denken wie je bedoelde, Lisanne is inderdaad blond maar zeker geen paar weken. Maar ik ben er uit: blogdip! Die kleine toetsen ook! :-)

@Kees: die ga ik plaatsen, ik heb 2 schaal Z bijeenkomsten, 2 keer neef Erik en een bezoek aan Rail overgeslagen.

Sjoerd zei

haha, was dat alweer zo lang geleden....

Suske. zei

De tijd vliegt. Voor je het weet heb je enkele weken niet geblogd wat op zich niet zo erg is. Er zijn ergere dingen die je kan meemaken.

FRANK103 zei

@Sjoerd: ja

@Francky: ik lig er niet wakker van

Ad zei

@Frank, inderdaad blondine=blogdip. Lastig die kleine toetsen op de telefoon.

FRANK103 zei

@Ad: ik weet het! Zo'n Samsung bijvoorbeeld wordt niet gemaakt voor dikke vingers!