woensdag 1 april 2020

Coronacrisis deel 4


Het begint al te wennen, het thuiswerken..



Kliekjes macaroni eten in de tuin in plaats van een pakje boterhammetjes met kaas.



En onze katten Bips en Loki vinden het thuiswerken erg gezellig.



Vandaag mocht ik weer eens naar kantoor, om mijn BHV-dienst te draaien.



Ik had besloten op de fiets te gaan,



het thuiswerken heeft een afschuwelijke invloed op de stroomlijn.



Collega René heeft het dan  doorgaans over een bulbsteven, heel vreselijk!



Op de heenreis waren er niet veel andere fietsers, 's middags was het merkbaar drukker.



Naar kantoor fietsen ga ik weer vaker doen!



Hachelijk?

8 opmerkingen:

Sjoerd zei

Dat je thuis werkt wil niet zeggen dat je niet mag fietsen... Gewoon iedere ochtend even heen en terug kan best... Goed voor lijf en leden en de de stroomlijn.

Suske. zei

Goed dat we nog mogen fietsen. Die zal ik ook gebruiken de volgende dagen. Het is er het weer voor.

FRANK103 zei

@Sjoerd: ik fiets hier in de buurt en wandel ook elke dag, van stilzitten wordt je vierkant!

FRANK103 zei

@Francky: ik fiets graag, even boodschappen doen of op familiebezoek. Naar kantoor doe ik nu ook weer!

Renesmurf zei

Als het even kan ga ik ook altijd op de fiets, dat bevalt prima.

Paul zei

Ik heb nu 2 weken NIET werken achter de rug. Niet omdat ik ziek ben, nee, gewoon te weinig personeel in de fabriek (onder het motto, "ben je verkouden of grieperig, blijf dan thuis") waardoor we niet kunnen produceren. Als het goed is kunnen we maandag weer beginnen.

Mirjam Kakelbont zei

Je eerste foto (-: Geweldig!
Die katten hebben een hondenleven bij jullie.
Het lijkt de autoloze-zondag wel maar dan iedere doordeweekse dag.
Pak lekker de fiets, Frank! We zijn niet verplicht binnen te blijven!
Lieve groet ♥

FRANK103 zei

@René: ik moet 15,5 kilometer fietsen, enkele reis, en met de pont over. Bij elkaar rond 1 uur reistijd. Bij regen of harde wind heb ik daar geen zin in.

@Paul: Dat is vervelend, er zijn ook een boel beroepen waarmee je moeilijk thuis kunt werken, maar ik kan dat wel heel goed, met een laptop en een goede wifi verbinding!

@Mirjam: Die eerste foto vind ik ook erg leuk, zo zit Bips het liefste de hele dag bij me. Mijn schermachtergrond vind ik ook erg grappig, die heb ik gemaakt in de Apenheul. Dat fietsen blijf ik wel doen!