zaterdag 4 april 2020

Coronacrisis deel 5: treinen en trams

Vrijdag was ik naar kantoor met de auto, er was regen voorspeld en daar houdt mijn fiets niet van.



Klinkt dat een beetje geloofwaardig?



In ieder geval zag ik uit de auto, rijdende bij de afrit Sloterdijk, een fel blauwe lok bij de Westhavens staan.



Een Vectron van Rurtalbahn, zoiets mis je maar mooi door thuis te werken!



Zittend achter mijn bureau zag ik later die ochtend een reclametram rijden.



Ook dat had ik door thuis te werken  mooi gemist.



Opnieuw heb ik een kwartiertje de tijd genomen om foto's te maken, maar een bezoek aan kantoor kan dus heel productief genoemd worden!



Hachelijk?

6 opmerkingen:

Sjoerd zei

Poeh, gelukkig, ik dacht al daar zie je nooit meer wat van. Maar dit had je ook gezien als je met de fiets was gegaan.

FRANK103 zei

@Sjoerd: zeker! Maar niet als ik met de trein was gegaan of thuis had gewerkt. Als de weersomstandigheden het toelaten ga ik nu zoveel mogelijk met de fiets.

Suske. zei

Mooie verzameling foto's die je gemaakt heb. Dat kan je niet als je thuiswerkt. Alle nadeel heb nu eenmaal se voordeel.

FRANK103 zei

@Francky: ik hoop dat het eenmalig is, zo'n coronacrisis. Dan is dit een verhaal...

Mirjam Kakelbont zei

Ik zou wat minder thuiswerken als ik jou was. Ik zie alleen maar voordelen (-: Die smoes over de auto pakken is voorlopig voorbij want er wordt komende week droog weer met zon opgegeven.
Lieve groet ♥

FRANK103 zei

@Mirjam: door de corona-crisis mag ik alleen naar kantoor als in BHV piket heb, gelukkig is dat 2 keer per week zodat ik toch wel wat aan kilometers weg mag trappen.