zondag 10 mei 2020

Naar kantoor


De weken vliegen voorbij, de coronacrisis is eigenlijk al weer gewoon geworden.



In plaats van met de trein ga ik nu met de fiets naar kantoor, die 1 of 2 dagen die ik per week op kantoor moet zijn.



Aan de plaatjes is te zien dat het 's morgens heerlijk fietsen is, door de polder met ochtendmist.



Bij Sloterdijk is laatste weken minder te zien, geen Vectron's, 186 of ander fraai materieel.



Een tweetal in Locon (bestaat inmiddels niet meer) oranje gespoten locomotieven is alles wat er te spotten viel.



De pont is weer een stuk drukker nu onderwijzend personeel ook weer aan het werk moet.



Thuis staat dan een gezonde en lekkere maaltijd op me te wachten.



Hachelijk? 

8 opmerkingen:

Suske. zei

Fietsen is nu eenmaal leuk en gezond. Als er dan nog een eenvoudige doch voedzame maaltijd op je staat te wachten is het helemaal top.

Sjoerd zei

Het ziet er allemaal gezond uit... Beter dan al die culinaire genoegens vanuit de welbekende fastfood ketens.

FRANK103 zei

@Suske: fietsen is zeker fijn, zolang het niet te hard waait (of regent).

@Sjoerd: ik word inmiddels gebeld door de fastfood ketens, ze moeten de winstverwachting voor 2020 bijstellen als ik ivm corona thuis blijf.

Renesmurf zei

Met een beetje goede wil komen we er wel. Gewoon wordt het nooit.

FRANK103 zei

@René: het blijft vervelend, hopelijk is er snel een medicijn beschikbaar.

Kees zei

Hoi Frank, prachtige omgeving waar je langs fiets. Fraaie foto's om ons dat te laten zien.
Groet Kees.

Mirjam Kakelbont zei

Lekker dat je kunt fietsen naar je werk. Even een frisse neus en wat beweging. Goed tegen het corona-buikje (-: Prachtige foto's met de ochtendmist. Mooi ritje! En ach, de foto's van de treinen krijg ik op de koop toe...
Gezonde groet!

FRANK103 zei

@Kees: de omgeving hier is erg mooi, erg landelijk, en dat op maar 15 kilometer van mijn werk.

@Mirjam: mijn collega René heeft het over een bulbsteven, gelukkig ben jij veel vriendelijker over mijn postuur. Die mist, daarvoor heb ik de foto's gemaakt. Ze zijn ook groter te klikken. De treinen en de asperges mag je van mij overslaan, dit weblog heeft weinig niveau, ik kan het niet verhullen.