donderdag 6 augustus 2020

Hoenderdaell deel 2


Jullie zagen het vast wel aankomen, 


een dagje dierentuin levert makkelijk 500 digitale foto's op, 


waarvan 10 echt onscherp 



door een focus op het hek, 


20 verkeerd belicht doordat ik de draaiknop tussen 2 instellingen had staan, 


en dan 400 die ik niet direct mooi vind. 


Dan houdt ik altijd nog 70 foto's over, 


dat betekent 4 berichten met dierentuinfoto's. 


De eerste foto's loop ik nog richting de vogelshow, 


de laatste foto's zijn van de vogelshow. 



Roofvogels, reigers en een ooievaar (zonder bijbehorende baby). 


Hachelijk?

8 opmerkingen:

Renesmurf zei

Ieder zijn ding. Ik heb meer met gebouwen dan met opgesloten dieren.

FRANK103 zei

@René: ieder zijn interesses! De dierrn die hier zijn opgesloten zijn gered van een spuitje of een naar leven, de vogels zijn veelal los en kiezen er zelf voor om te blijven. Ze hoeven ook niet mee te doen aan de vogelshow.

Ad zei

Ik vind vooral de grote foto in het midden erg geslaagd. Het FRANK103-balkje is weggelaten. Dat geeft een vertrouwde uitstraling aan het dier. Komt na de vogelshow het)restaurant met foto's van een eenvoudige, doch voedzame maaltijd (deel 3)? Van zoveel fotograferen krijg je toch honger?

Sjoerd zei

Ik vraag me af welke dieren er straks gegeten worden...

Marco Luijken zei

Hoi Frank,
Fantastische foto's!!
Geweldig om hier zo effe met je mee te genieten.
Gaaf die beer en ook die wolven zijn super.
Mooie foto's ook van die Caracara op foto 4 en die vliegende gier.

Groeten, Marco

Suske. zei

Die baby die de ooievaar verloren heeft onderweg zal nu wel redelijk bejaard zijn. Penibel ?

Kees zei

Al bij al Weer een mooie serie foto's Frank. Mare toch mis ik iets, haha de lekkere hap.
Groet Kees.

FRANK103 zei

@Ad: De privacy van de vogel kan geschaad zijn, zo zonder balkje, ik heb echter (nog) geen klachten ontvangen. Ik weet nog niet of ik de lunch ga laten zien, het weblog wordt te voorspelbaar?

@Sjoerd: deze vogels eten kuikentjes en muizen. De grote katten eten liever een stuk koe.

@Marco: bedankt! Het zijn de nikon camera en lens die het heel goed doen, ik druk alleen op een knopje

@Francky: dat hangt af van wanneer hij de baby kwijt is geraakt?

@Kees: die was er wel, anders was ik naar een andere dierentuin gegaan