zaterdag 8 augustus 2020

Hoenderdaell deel 4


Dit is het laatste deel over Hoenderdaell, het overbodige deel , 

waarvan ik me altijd afvraag of ik het wel moet plaatsen. 

Ik was een tweede keer naar de vogelshow geweest, 

er zouden andere vogels meedoen en de vogels zijn leuk om foto's van te maken. 

Dus toch een vierde, overbodig deel. 

Ik hoop dat jullie de foto's wel leuk vinden. 

Grootste uitdaging vind ik foto's van vliegende vogels, 

dat lijkt misschien eenvoudig, maar dat valt tegen!

Met de telelens en de sportstand op de camera kom ik heel ver.

Ik kan de vogels met de telelens ook beeldvullend op de foto zetten.

Via het hok van de lynx 

gaat de wandeling dan weer naar de uitgang.

Hachelijk?

10 opmerkingen:

Sjoerd zei

Heb ik nu een foto van de warme hap gemist of heb ik zitten slapen...

FRANK103 zei

@Sjoerd: die heb ik niet geplaatst! Het blog is op dieet!

Marco Luijken zei

Hoi Frank,
Jij hebt je daar niet verveeld zo te zien. Super al deze beelden.
Die aasgier en die andere roofvogel zijn echt geweldig.
Maar ook dat portret van die Ara is erg mooi.
Een mooie reeks weer.

Groeten, Marco

FRANK103 zei

@Marco: bedankt, blij dat je de foto's leuk vindt!

Suske. zei

Rare vogels vind je overal en die vogels heb je mooi in beeld gebracht. Helemaal niet heikel dus.

FRANK103 zei

@Francky: beter 1 vogel in de pan dan 10 in de lucht?

Kees zei

Prachtig Frank, vooral de twee foto's waar de roofvogel komt aan vliegen.
Zeker niet overbodig deze serie.
Groet kees.

FRANK103 zei

@Kees: bedankt!

mirjam kakelbont zei

Nou, ik vind dit beslist geen overbodig deel. Wat een juweeltjes van foto's staan erop. Die vliegende vogel die de hele foto vult. Geweldig! Daar is niets hachelijks aan.
Lieve groet.

FRANK103 zei

@Mirjam: bedankt. De foto is niet bewerkt, zo komt hij uit de camera.