zondag 21 februari 2021

Over raceauto's en sneeuw


Als er dan sneeuw valt, dan kun je denken aan wintersport, skiën, schaatsen of wandelen. 

Door de lockdown moeten we dit jaar zelfs iets anders bedenken, 

wintersport, skiën, schaatsen en wandelen mag maar met 1 persoon en er mag niet onnodig voor gereisd worden. 

Persoonlijk kan ik heel goed alleen warme chocolademelk met slagroom drinken, een tweede persoon erbij mag, maar hoeft niet. 

Zoiets geldt ook voor het eten van appeltaart en erwtensoep. 

Racebaanauto's in de sneeuw op de foto zetten was zo'n sportieve maar ontspannende activiteit die dit jaar gewoon in de tuin mogelijk was. 

Alleen of met een tweede persoon, het kon! 

Moet ik dan nog iets zeggen over de warme chocolademelk, erwtensoep en appeltaart? 

En het was ook een stuk goedkoper dan een reis naar Oostenrijk. 

Volgend jaar weet ik waar ik me weer mee bezig ga houden. 

Hachelijk!

9 opmerkingen:

Sjoerd zei

Het was mooi, maar ook mooi dat het voorbij was en we er dit mooie weer voor terug kregen.

FRANK103 zei

@Sjoerd: ik heb gisteren in de tuin in de zon gezeten met een boek. Vorige week stond ik nog op zondagmiddag op de schaats. In een week van -10 naar + 17 (in de zon +27). Bizar!

Mirjam Kakelbont zei

Een week sneeuw en ijs is lang genoeg. Lang genoeg de tijd om een fotoshoot te organiseren.
Gisteren heb ik zowaar over een droge weg gefietst. In de zon. Ik wist niet dat die combinatie nog bestond (-: Hij smaakt beslist naar meer. Wel graag minder gewone fietsers op de weg! Of in elk geval NIET met z'n tweeën driebreed op het fietspad rijden. Je zou er valse karaktertrekken van ontwikkelen. Ik zeg het je in vertrouwen: iemand reed zo links, dat ik rechts voorbij ben gefietst. Enorm hachelijk.
Leuk, de sneeuwwaakhond op je laatste foto.

Suske. zei

Leuke auto's om mee bezig te zijn. De vette happen mogen er ook zijn bij zo'n weer gelijk gisteren.

Renesmurf zei

Ik drink gewoon altijd koffie, eten mag wel seizoensgebonden. En de sneeuw was kort maar krachtig, maar op internet is het voor altijd.

Ad zei

De auto's zien er ijzingwekkend snel uit, zo in de sneeuw. Mooie bolides in prachtige omgeving.

Marc Stouten zei

Auto op het ijs was hachelijk geweest

Albert y Mara fotoblog zei

Plezant die racewagens van jou in de sneeuw.
Groeten Albert

FRANK103 zei

@Mirjam: het keep your lane principe wat ze in Amerika hebben, is zo gek nog niet. Recht inhalen is toch veel relaxter dan bumperkleven en knipperen met je lampen!

@Suske: de vette hap is niet zo gezond, dus proberen we daar met mate van te genieten.

@René: koffie is ook niet zo seizoensgebonden, veel etenswaren zijn dat wel.

@Ad: bedankt, het was vooral de bedoeling ze eens op een andere manier op de foto te zetten.

@Marc: dan had ik met de auto naar de sloot moeten lopen, dat ging me net te ver.

@Albert: bedankt! Het geeft eens een ander plaatje!