maandag 15 november 2021

Weblogkoppen

 Ik loop een flinke tijd achter met het plaatsen van weblogkoppen, tijd voor een inhaalslag!

1 Corona proof treinen knutselen in de tuin van neef Erik, 8 juni 2021, 

2 Fietsen van kantoor naar huis op 11 juni 2021 om 17.00, bij station Zaandam spot ik een VIRM in de nieuwe huisstijl.

3 Op 22 juni 2021 foto's maken van de Hag poepdoos, de nieuwe Piko 1044 mag ook op de foto.

4 Op 26 juni bij Marc in de kelder racen met een NSR Fiat Abarth 500

5 Op 30 juni 2021 rijdt een nieuwe CAF tram van het GVB in de buurt van mijn werk.,

6 Naar Wico om de Donnerwetterbaan te bekijken, 2 juli 2021

7 Dagje naar Drenthe, pas op voor de processierupsen 6 juli 2021.

8 Wandelen, een uitsmijter en het opi omi mens

9 Met de familie naar het Paleis op de Dam, 15 juli 2021

10 Slotracen in de kelder van Marc, 16 juli 2021

11 Lunchspotten bij Sloterdijk, 22 juli 2021. Een goede plek om nog een keer te gaan staan!

12 Had ik altijd al een keer willen doen: wadlopen bij Pieterburen 24 juli 2021

13 Met een kennis van Facebook wandelen bij Purmerend, 25 juli 2021

14 Opnieuw spotten bij Sloterdijk, wachten op de Eurostar 28 juli 2021

15 En weer racen in de kelder bij Marc 30 juli 2021

16 Het dak van het stadion van AZ is gerepareerd we kunnen weer naar een wedstrijd! 31 juli 2021

Hachelijk?


5 opmerkingen:

Sjoerd zei

Haha, gelukkig hoef ik geen keuze te maken welke ik het mooiste vond, Want dan zou het in dit geval de Eurostar zijn...

Suske. zei

Die kattenkop is en blijft de max ook al staat die niet in het overzicht.

Ad zei

De blog met weblogkoppen blijf ik moeilijk vinden. Steeds vaker denk ik bij dit soort afleveringen; heb ik nou zoveel gemist? Een hoop herken ik niet (meer). 't Zal wel komen door het klimmen der jaren. Maar 't blijft wel moeilijk als trouwe aanhanger van dit toch wel zeer informatieve weblog. Ook al wil ik dit hier niet genoemd hebben. Maar hachelijk is 't wel!

MarcStouten zei

de slotcars blijven mijn favoriet!

FRANK103 zei

@Sjoerd: de Eurostar is erg fraai!

@Francky: die komt in een ander weblogkoppenbericht!

@Ad: ik ga niks over je geheugen zeggen, voor je het weet laat je me bij een volgend bezoek aan een treinenbeurs struikelen en beland ik midden in de koopjes op een tafel of op een demonstratiebaan. Of je laat een onschuldige voorbijganger struikelen, nu we elkaar natuurlijk nog nooit ontmoet hebben. Heel hachelijk! Je hebt gewoon niet regelmatig genoeg dit blog bezocht en zo enkele berichten en koppen gemist! Ja, dat moet het zijn!

@Marc: dat had ik kunnen voorspellen, als me dat gevraagd was. Gelukkig was het me niet gevraagd!